Stress

Trondheim Nedre Bakklandet 21 H Kvarme Blikkenslager loper running ungdom youth gammel old hus house fascinerende fascinating stress

Stress

Fanget dette øyeblikket da jeg gikk langs gatene på Bakklandet og simpelthen måtte stoppe for å beundre denne gamle bygningen.

 

Når jeg stod der og nærmest måpte hørte jeg noen som kom løpende fra høyre og fikk spontant idéen om å få fanget øyeblikket akkurat i det personen løper stresset forbi det jeg hadde stoppet opp og tatt meg god tid til å legge merke til.

Det resulterende bildet og øyeblikket har så og si blitt det perfekte eksempelet på idéen og konseptet bak prosjektet.

 

Tok turen innom der et par måneder senere og da hadde de tatt ned fasaden siden det skulle komme en ny bygning bak og de skulle forsterke det som var der siden det var i dårligere tilstand enn de hadde forventet.

De jeg snakket med som jobbet der da sa at fasaden skulle settes tilbake nøyaktig slik den var, men tror ikke det kommer til å bli nøyaktig likt som det var før eller når jeg fanget dette øyeblikket.

 

Hva synes dere er mest fascinerende med å gå rundt i gatene på Bakklandet og har dere noen yndlingsplasser?

Legg igjen en kommentar